-
Craft
- Craft OBLEČENÍ NA BĚH
- Craft OBLEČENÍ NA BĚŽKY
- Craft OBLEČENÍ NA KOLO
- Craft Bundy běžecké
- Craft Bundy cyklistické
- Craft Bundy na běžky
- Craft Cyklodresy
- Craft Cyklokalhoty
- Craft Dětské termoprádlo
- Craft Doplňky
- Craft Kalhoty běžecké
- Craft Kalhoty na běžky
- Craft MERINO VLNA
- Craft Mikiny
- Craft Návleky
- Craft Ponožky a Podkolenky
- Craft Rukavice
- Craft Spodní prádlo
- Craft Sukně
- Craft Termoprádlo bez rukávů
- Craft Termoprádlo dl.rukáv
- Craft Termoprádlo kr.rukáv
- Craft Termoprádlo Spodky
- Craft Vesty
- Craft Tabulka velikostí
- Northwave
- On Running - obuv
- Odlo
- Progress
- Sensor
- Swix
- Ulvang
- Výhodné sety
- Oblečení na kolo
- Oblečení na běh
- Oblečení na běžky
- Oblečení na volný čas
- Oblečení pro děti
- Oblečení s Merino Vlnou
-
Cena
-
Výrobce
-
Pohlaví
-
Druh oblečení
-
957 Kč 1 595 Kč
-
336 Kč 560 Kč
-
330 Kč 550 Kč
-
474 Kč 790 Kč
-
335 Kč 559 Kč
-
414 Kč 690 Kč
Reklamace
Reklamační řád:
Kupující má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Postup při zjištění mechanického poškození při převzetí zásilky od přepravce viz níže ,,Reklamační rád“.
Reklamační řád je v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění ( dále jen ,,občanský zákoník“) a z.č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky uplatněna spotřebitelem.
Záruka
Dle zákona je poskytována na všechny výrobky záruční doba 24 měsíců pro spotřebitele, od převzetí zboží.Není-li zboží ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na výměnu zboží, nebo může od kupní smlouvy odstoupit. Jeli zboží vyměněno, je poskytnuta nová záruka. Záruka se nevztahuje na závady způsobené nešetrným, nebo násilným zacházením s výrobky. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené běžným používáním výrobku, opotřebením a chybnou manipulací, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi ( např.živelné události ).
Reklamace mechanického poškození při převzetí zásilky
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V případě, že je zásilka poškozena, je nutné sepsat s řidičem protokol o škodě, nebo zásilku odmítnout. V případě mechanického poškození výrobku v neporušeném obalu, nebo zjištění vady výrobku v záruční době je nutné ( nejlépe hned) nahlásit prodávajícímu telefonicky +420 603 469 501, písemně , emailem na adresu p.kramule@seznam.cz . Reklamovaný výrobek zaslat spolu s dokumentem prokazujícím zakoupení zboží, nebo jeho kopií na adresu: Petr Kramule, K Verneráku 1434/19a, Praha 4 - Kunratice 148 00. Na dokument prokazující zakoupení zboží, nebo reklamační list je dále nutné uvést datum nákupu, důvod reklamace, popis vady, požadovaný způsob řešení reklamace. Zboží na záruční opravu či výměnu vždy zákazník zasílá na své náklady.
Vyřízení reklamace
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, Nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu, v tomto případě má kupující právo od smlouvy odstoupit, nebo požadovat výměnu výrobku.
Reklamační protokol
Prodávající vydá písemné potvrzení o tom, kdy kupujícímu uplatnil reklamaci a co je jejím obsahem. Dále prodávající vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající vydá kupujícímu písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Kupující si tato potvrzení uchová po dobu platnosti záruky.
Reklamace a výměnu zboží uplatňujte na adrese:
Petr Kramule, K Verneráku 1434/19a, Praha 4 - Kunratice 148 00